برنامه دفترچه یادداشت و یادداشت روزانه

چالاک یک نرم افزار مخصوص ویندوز دفترچه یادداشت و ثبت یادداشت روزانه است.

هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار

هزینه خرید دائمی نرم افزار مبلغ   1.200.000 تومان است 

این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.

ویژگی های برنامه دفترچه یادداشت و یادداشت روزانه چالاک

یادداشت نویسی یک ابزار فوق العاده موثر و در عین حال کم استفاده است. اگر آنرا درست انجام دهید، می توانید نتایج بهتری بگیرید. به وسیله نرم افزار یادداشت های روزانه چالاک می توانید تمامی ایده ها، یادداشت ها و نکات مفید روزانه خود را در دفترچه یادداشت و یا روی تقویم فارسی ثبت کنید. یادداشت ها روی دسکتاپ ویندوز خواهند بود و هر زمانی می توانید آنرا مشاهده کنید.

برنامه دفترچه یادداشت و یادداشت روزانه یکی از برنامه‌های کاربردی و مفید برای مدیریت کاری و شخصی است که توسط بسیاری از کاربران از جمله دانشجویان، کارمندان و کارآفرینان استفاده می‌شود. این برنامه قابلیت ایجاد یادداشت‌های متنی، صوتی و تصویری را داراست و به کاربران امکان می‌دهد تا یادداشت‌های خود را دسته‌بندی و سازماندهی کنند. همچنین، با قابلیت تنظیم برنامه‌های روزانه و هفتگی، کاربران می‌توانند به‌راحتی برنامه‌ریزی خود را بهبود دهند و مدیریت بهتری برای وظایف و مسئولیت‌هایشان داشته باشند.

دانلود نرم افزار دفتر کار چالاک

امکانات برنامه دفترچه یادداشت و یادداشت روزانه

با توجه به نیاز روزافزون کاربران به داشتن یک ابزار کاربردی برای نوشتن یادداشت‌های روزانه و برنامه‌ریزی کاری و شخصی، برنامه دفترچه یادداشت و یادداشت روزانه با قابلیت‌های کاربردی و گسترده طراحی شده است. این برنامه با قابلیت نمایش تقویم، امکان اضافه کردن یادداشت‌های متنی، امکان ایجاد لیست‌های کاری و تنظیم برنامه‌های روزانه و هفتگی، به کاربران کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و همواره از تمامی وظایف و مسئولیت‌های خود آگاه باشند. با استفاده از رابط کاربری ساده و کاربرپسند، کاربران می‌توانند به راحتی به تمامی قابلیت‌های این برنامه دسترسی داشته باشند و از آن بهره ببرند.

 

تصاویری از محیط برنامه دفترچه یادداشت و یادداشت روزانه