نرم افزار یادآوری کارهای روزانه

چالاک یک نرم افزار مخصوص ویندوز برای یادآوری کارهای روزانه است.

هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار

هزینه خرید دائمی نرم افزار مبلغ   1.200.000 تومان است 

این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.

امکانات یادآوری کارهای روزانه چالاک

بیشتر ما کارهای مختلفی برای انجام دادن در طول روز داریم که بخاطر سپردن همه آنها بسیار مشکل است از قبیل قرارهای ملاقات، تماس با مشتریان، پرداخت اقساط، پاس کردن چک ها، تولد دوستان و اعضای خانواده، مطالعه دروس و…
اگر شما منشی یک دفتر هستید و تنظیم برنامه روزانه مدیران را به عهده دارید و یا وظیفه تماس با مشتریان را دارید اگر قرار باشد همه آنها را به خاطر بسپارید و یا در دفترچه یادداشت ثبت کنید با چالش بزرگی مواجه خواهید شد که ممکن است بعضی از کارها را فراموش کنید. امروزه به وسیله نرم افزار های یادآوری انجام کارها بسیار آسان شده است.

با استفاده از نرم افزار برنامه ریزی فارسی چالاک بدون نگرانی از فراموش کردن کارها ، آنها را تاریخ و زمان تعیین شده به شما یادآوری میکند.

دانلود نرم افزار دفتر کار چالاک

مزیت استفاده از نرم افزار یادآوری کارهای روزانه

استفاده از نرم‌افزار یادآوری کارهای روزانه مزایای زیادی دارد که به مدیریت بهتر زمان و بهبود بهره‌وری کمک می‌کند. این نرم‌افزارها با تنظیم یادآوری‌ها و هشدارها، از فراموش کردن وظایف مهم جلوگیری می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا به‌موقع کارهای خود را انجام دهید. همچنین، امکان ایجاد لیست‌های کاری منظم باعث می‌شود که اولویت‌بندی وظایف ساده‌تر و موثرتر باشد. با برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید استرس ناشی از انباشت کارها را کاهش دهید. این ابزارها به بهبود نظم و برنامه‌ریزی شخصی کمک کرده و بهره‌وری کلی شما را در طول روز افزایش می‌دهند.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار یادآوری کارهای روزانه