نرم افزار منشی شرکت

دانلود نرم افزار منشی شرکت (منشی گری)

 آیا نرم افزاری را می شناسید که بتواند همه وظایف یک منشی را یادآوری کند؟ و یا منشی بتواند یادداشت ها ، قرارهای ملاقات مدیریان، برنامه ریزی های کاری، پرداخت اقساط ،وصول چک ها، تماس با مشتریان و….  را در این نرم افزار ثبت کند؟ ما در اینجا یک نرم افزار بسیار عالی به نام نرم افزار برنامه ریزی چالاک را به شما معرفی می کنیم. که می تواند مانند یک دستیار برای منشی شرکت ها و یا سایر ادارات عمل کند. پس همراه چالاک آپ باشید.

نرم افزار منشی چیست؟

نرم افزار منشی گری یک ابزار بسیار مفید برای مدیریت و سازماندهی برنامه ها، قرار ملاقات ها و وظایف مختلف است. این نرم افزارها باعث می شوند که مدیران و کارمندان بتوانند به بهترین شکل ممکن برنامه های خود را تنظیم کنند و برای انجام وظایف خود به خوبی مرتب شوند.

به عنوان یک منشی، شما می توانید از نرم افزار منشی گری برای مدیریت برنامه ها، برنامه ریزی قرار ملاقات ها و وظایف خود استفاده کنید. این نرم افزارها قابلیت هایی مانند ایجاد یادآوری ها، ارسال ایمیل های خودکار، ایجاد لیستی از تمامی وظایف شما و یک داشبورد جامع را فراهم می کنند.

دانلود نرم افزار منشی گری چالاک

نرم افزار منشی یک نرم افزار مدیریت کارهای شرکت است. این  نرم افزار به منشی ها در هر دفترکاری کمک می کند تا منظم و سریع تر کار کنند.

آماده سازی جلسات و قرارهای ملاقات مدیران را ساده می کند ، پیگیری و تماس با مشتریان را آسان می کند. با استفاده از نرم افزار منشی گری می توانید دستور کارها را بسازید، صورت جلسه ها را در نرم افزار ثبت کنید، وظایف و فعالیت های روزانه کارکنان و مدیران را ثبت کنید، پیشرفت کار و گزارش انجام آنها را در سیستم ذخیره کنید. اسناد و مدارک را در دسته بندی های مختلف در نرم افزار داشته باشید و بدون نوشته حتی یک کلمه روی کاغذ همه این اطلاعات را در روی کامپیوتر در دسترس داشته باشید.

 

امکانات نرم افزار منشی شرکت (منشی گری) چالاک

یادآوری ها

می توانید قرارهای ملاقات، پیگیری کارها، تماس با مشتریان، تاریخ پرداخت اقساط و وصول چک ها و هر کاری که نیاز است به شما یادآوری شود را در این بخش از نرم افزار ثبت می کنید.

دفترچه تلفن

به وسیله قابلت دفترچه تلفن می توانید مخاطبین و مشتریان خود را در نرم افزار ثبت کنید. می توانید خروجی اکسل بگیرید، گزارشات دلخواه را پرینت کنید و برای مخاطبین پیامک ارسال کنید.

تقویم شخصی

بر اساس نیاز رویداد ها و فعالیت های روزانه شرکت و دفتر کار را در روی تقویم فارسی ثبت کنید. برای آنها گزارش انجام بنوسید و در صورت نیاز این رویداد ها به شما یادآوری خواهند شد.

یادداشت های روزانه

یادداشت ها را می توانید در دفترچه یادداشت های مجزا ثبت کنید و یا در روی تقویم فارسی بنویسید. با قابلیت جستجو و پرینت هیچ کدام از یادداشت ها را فراموش نمی کنید.

گزارش نویسی

می توانید گزارشات و صورت جلسه ها را در دسته بندی های مختلف ثبت کنید. همراه گزارشات می توانید فایل ها و اسناد را ضمیمه گزارشات کنید. بر اساس نیاز می توانید گزارشات را پرینت کنید و یا به PDF ذخیره کنید.

رویداد های مهم

رویداد های مهم خود را همراه با عکس در این بخش نرم افزار ثبت کنید. می توانید برای رویداد ها دسته بندی های مختلف ثبت کنید. با قابلیت جستجو می توانید رویداد مهم را دوباره به یاد بیاورید.

ارسال پیام کوتاه در نرم افزار

می توانید پیامک ها را در دو حالت ارسال به صورت گروهی و ارسال به صورت انفرادی انجام دهید. می توانید برای مشتریان و یا طرف حساب های خود پیامک ارسال کنید.

فعالیت های روزانه

می توانید وظایفی که در طول روز به شما محول می شود و یا کارهایی که مدیر در طول روز قرار است انجام دهد را همراه با اولویت بندی در نرم افزار ثبت کنید تا در زمان تعیین شده به شما یادآوری شوند.

امور حسابداری

در این بخش از نرم افزار می توانید هزینه ها و درآمد ها، وام ها و اقساط، چک های دریافتی و پرداختی، فاکتورهای خرید و فروش دفتر را ثبت کنید و بر اساس تاریخ دلخواه گزارش بگیرید.

هدف گذاری

می توانید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت را ثبت کنید ک امکانات زیر را در اختیار شما قرار می دهد

  • تعیین دوره زمانی برای رسیدن اهداف تعیین شده
  • ثبت درصد پیشرفت هر فعالیت از هدف گذاری
  • ثبت ارزش گذاری برای هر فعالیت اهداف
  • قابلیت اتصال اهداف به یادآوری
  • محاسبه درصد پیشرفت و ارزش گذاری کلی اهداف
  • ثبت گزارش انجام برای اهداف با قابلیت پرینت

مطالب مرتبط: دانلود نرم افزار دفتر کار

ویژگی های نرم افزار منشی گری

نرم افزارهای منشی گری دارای ویژگی های متنوعی هستند که به شما در مدیریت بهتر زمان و انجام وظایف کمک می کنند. برخی از ویژگی های اصلی نرم افزار منشی گری عبارتند از:

1- ایجاد وظایف: نرم افزار منشی گری به شما اجازه می دهد وظایف خود را بر اساس مهلت ها، اولویت ها و پیشرفت کار تنظیم کنید. همچنین می توانید برای هر وظیفه، توضیحات، تاریخ پایان، اولویت و هر چیز دیگری که نیاز دارید، اضافه کنید.

2- برنامه ریزی قرار ملاقات: نرم افزار منشی گری به شما کمک می کند تا قرار ملاقات های خود را برنامه ریزی کنید. شما می توانید زمان هایی که شما و یا دیگران در دسترس هستید را مشخص کرده و قرار ملاقات هایی را بر اساس این زمان ها تنظیم کنید.

3- یادآوری های موثر: با استفاده از نرم افزار منشی گری می توانید یادآوری های موثر برای خود و دیگران ایجاد کنید. شما می توانید یک یادآوری تکرار شونده برای هرگونه وظیفه، قرار ملاقات یا حتی تولدی ایجاد کنید.

4- داشبورد جامع: نرم افزار منشی گری دارای داشبورد جامعی است که به شما اجازه می دهد وضعیت کلی وظایف، قرار ملاقات ها و برنامه های شما را در یک نگاه ببینید. این قابلیت به شما کمک می کند تا به راحتی وظایف خود را مدیریت کنید.

5- ارتباط با دیگر کاربران: با استفاده از نرم افزار منشی گری می توانید با دیگر کاربران دیگری که از این نرم افزار استفاده می کنند، ارتباط برقرار کنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که برای ایجاد تیم کاری و هماهنگی در کارهای گروهی از نرم افزار استفاده کنید.

6- سازگاری با گوشی های هوشمند: بسیاری از نرم افزارهای منشی گری امکان دسترسی از طریق گوشی های هوشمند را دارند، بنابراین شما می توانید برنامه های خود را از طریق تلفن همراه خود هم مدیریت کنید.

7- مدیریت کارهای روزانه: نرم افزار منشی گری به شما امکان می دهد که کارهای روزانه خود را مدیریت کنید و در صورت نیاز آنها را تغییر دهید.

8- قابلیت اتصال به تقویم: برخی از نرم افزارهای منشی گری می توانند به تقویم شما متصل شوند و از اطلاعات تقویم شما استفاده کنند. این به شما امکان می دهد تا از هماهنگی بهتر بین وظایف و رویدادهای مختلف خود اطمینان حاصل کنید.

9- قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف: بسیاری از نرم افزارهای منشی گری در سیستم عامل های مختلف، از جمله ویندوز، مک، لینوکس و گوشی های هوشمند، قابل استفاده هستند. این به شما اجازه می دهد که نرم افزار را در دسترس خود در هر دستگاهی که استفاده می کنید، داشته باشید. به این ترتیب، می توانید از همه امکانات نرم افزار منشی گری بهره ببرید و به سادگی کارهای خود را مدیریت کنید.

کلام آخر …
امروزه مسئولیت‌های منشی شرکت از یادداشت برداری در جلسات یا خدمات اداری هیئت مدیره به مسئولیت‌های بسیار بیشتری تبدیل شده است. برای سر و سامان دادن به مسئولیت های منشی شرکت و جلوگیری از فراموشی کارها و بی نظمی در دفتر کار هر شرکتی نیازمند یک نرم افزار است که بتوان مدیریت کامل و منظم بر انجام کارها داشته باشد ما در این مطلب نرم افزار برنامه ریزی چالاک را به شما معرفی کردیم که می تواند برای هر شرکتی بهترین کارایی را داشته باشد. 

دانلود نرم افزار منشی گری چالاک

جهت دانلود نرم افزار منشی گری چالاک می توانید از لینک زیر استفاده کنید. این نسخه به مدت 5 روز رایگان می باشد و شما می توانید نحوه کارکرد نرم افزار و امکانات آنرا مشاهده کنید.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *