نرم افزار منشی شرکت (منشی گری)

چالاک یک نرم افزار مخصوص ویندوز برای  برنامه ریزی و مدیریت کار های شخصی و اداری منشی شرکت (منشی گری) است.

نرم افزار چالاک آپ

هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار نرم افزار منشی شرکت (منشی گری)

هزینه خرید دائمی نرم افزار مبلغ   1.200.000 تومان است 

این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.

یکی از قابلیت های نرم افزار یادآوری کارهای روزانه است. یادآوری ها در زمان تعیین شده در سیستم کاربر نمایش داده می شود. می توانید برای یادآوری ها گزارش انجام کار و پیشرفت بنویسید.

فعالیت های روزانه کارهایی هستند که ممکن است در طول یک روز و یا چند روز انجام شود. می توانید برای انجام فعالیت ها گزارش انجام و درصد پیشرفت کار را ثبت کنید. فعالیت ها قابلیت اتصال به یادآوری را دارند و در زمان شروع فعالیت به کاربر یادآوری می شوند.

 
فعالیت های روزانه
دفترچه تلفن

به آسانی شماره تلفن ها و مخاطبین خود را مدیریت کنید. اطلاعات کامل مخاطبین را در گروه بندی های مختلف ثبت کنید، برای آنها پیامک بفرستید و در هر زمانی خروجی مناسب بگیرید.

هدف گذاری عبارت است از یک هدف که برای رسیدن به آن مجموعه ای از فعالیت ها تعیین خواهند شد. برای هدف گذاری می توانید بازه زمانی تعیین کنید بعد از پایان دوره درصد پیشرفت هدف گذاری و ارزش گذاری آن محاسبه خواهد شد. در هدف گذاری هر فعالیت درصد پیشرفت و میزان ارزش گذاری دارد که می توانید برای هر فعالیت گزارش کار بنویسید.

 
هدف گذاری

برنامه ریزی ها را در حالت روزانه، هفتگی و ماهانه ثبت کنید. برای هر برنامه می توانید چک لیست دلخواه از کارها داشته باشید. می توانید آنها را پرینت و یا خروجی PDF بگیرید.

بر اساس نیاز رویداد ها و فعالیت های روزانه خود را در روی تقویم فارسی ثبت کنید. برای آنها گزارش انجام بنوسید و در صورت نیاز می توانید گزارشات تقویم شخصی را پرینت کنید.

یادداشت ها را می توانید در دفترچه یادداشت های مجزا ثبت کنید و یا در روی تقویم فارسی بنویسید. با قابلیت جستجو و پرینت هیچ کدام از یادداشت ها را فراموش نمی کنید.

می توانید گزارشات را در دسته بندی های مختلف ثبت کنید. همراه گزارشات می توانید فایل های مورد را نیاز را هم ضمیمه کنید. بر اساس نیاز می توانید گزارشات را پرینت کنید و یا به PDF ذخیره کنید.

رویداد های مهم خود را همراه با عکس در این بخش نرم افزار ثبت کنید. می توانید برای رویداد ها دسته بندی های مختلف ثبت کنید. با قابلیت جستجو می توانید رویداد مهم را دوباره به یاد بیاورید.

می توانید پیامک ها را در دو حالت ارسال به صورت گروهی و ارسال به صورت انفرادی انجام دهید. برای ارسال پیامک لازم است مخاطبین در بخش دفترچه تلفن ثبت شوند.

نرم افزار منشی

نرم افزار منشی گری یک ابزار بسیار مفید برای مدیریت و سازماندهی برنامه ها، قرار ملاقات ها و وظایف مختلف است. این نرم افزارها باعث می شوند که مدیران و کارمندان بتوانند به بهترین شکل ممکن برنامه های خود را تنظیم کنند و برای انجام وظایف خود به خوبی مرتب شوند.

به عنوان یک منشی، شما می توانید از نرم افزار منشی گری برای مدیریت برنامه ها، برنامه ریزی قرار ملاقات ها و وظایف خود استفاده کنید. این نرم افزارها قابلیت هایی مانند ایجاد یادآوری ها، ارسال ایمیل های خودکار، ایجاد لیستی از تمامی وظایف شما و یک داشبورد جامع را فراهم می کنند.

نرم افزار منشی یک نرم افزار مدیریت کارهای شرکت است. این  نرم افزار به منشی ها در هر دفترکاری کمک می کند تا منظم و سریع تر کار کنند.

آماده سازی جلسات و قرارهای ملاقات مدیران را ساده می کند، پیگیری و تماس با مشتریان را آسان می کند. با استفاده از نرم افزار منشی گری می توانید دستور کارها را بسازید، صورت جلسه ها را در نرم افزار ثبت کنید، وظایف و فعالیت های روزانه کارکنان و مدیران را ثبت کنید، پیشرفت کار و گزارش انجام آنها را در سیستم ذخیره کنید. اسناد و مدارک را در دسته بندی های مختلف در نرم افزار داشته باشید و بدون نوشته حتی یک کلمه روی کاغذ همه این اطلاعات را در روی کامپیوتر در دسترس داشته باشید.

امکانات نرم افزار منشی

نرم افزار منشی شرکت (منشی گری)

یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بخش امور حسابداری آن است که به وسیله آن می توانید به دور از هرگونه پیچیدگی هزینه ها، درآمدها، پس اندازها، وام و اقساط، بدهکاران، بستانکاران و… را ثبت کنید و حتی یک فروشگاه داشته باشید.

ویژگی های نرم افزار منشی گری