نرم افزار دفتر کار

چالاک یک نرم افزار مخصوص ویندوز برای برنامه ریزی و مدیریت دفتر کار است.

به وسیله این نرم افزار کارهای روزانه و دفتری را به بهترین شکل ممکن مدیریت خواهید کرد

نرم افزار چالاک آپ

هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار

هزینه خرید دائمی نرم افزار مبلغ   1.200.000 تومان است 

این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.

امکانات نرم افزار دفتر کار فارسی چالاک

نرم افزار دفتر کار برای افرادی کاربرد دارد  که با انبوهی از کارهای روزانه مواجه هستند ومی خواهند وظایف و کارهای روزانه را بدون فراموشی و با نظم انجام دهند .

کارهایی از قبیل تماس با مشتریان، تنظیم قرار ملاقات ها، وصول مطالبات، پرداخت اقساط، پیگیری انجام کارها، یادآوری های روزانه، ثبت گزارش کارها، ثبت هزینه ها، صدور فاکتور برای مشتریان و…..

نرم افزار دفتر کار