نرم افزار دفتر کار
چالاک یک نرم افزار مخصوص ویندوز برای برنامه ریزی و مدیریت دفتر کار است.
به وسیله این نرم افزار کارهای روزانه و دفتری را به بهترین شکل ممکن مدیریت خواهید کرد
هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار
هزینه خرید دائمی نرم افزار مبلغ 1.200.000 تومان است
این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.
امکانات نرم افزار دفتر کار فارسی چالاک
نرم افزار دفتر کار برای افرادی کاربرد دارد که با انبوهی از کارهای روزانه مواجه هستند ومی خواهند وظایف و کارهای روزانه را بدون فراموشی و با نظم انجام دهند .
کارهایی از قبیل تماس با مشتریان، تنظیم قرار ملاقات ها، وصول مطالبات، پرداخت اقساط، پیگیری انجام کارها، یادآوری های روزانه، ثبت گزارش کارها، ثبت هزینه ها، صدور فاکتور برای مشتریان و…..
- یادآوری ها کارهای روزانه
- ثبت اطلاعات مخاطبین و مشتریان
- تماس با مشتریان
- ثبت قرارهای ملاقات
- ارتباط با مشتریان و پیگیری سفارشات
- رویداد های مهم
- ارسال پیام کوتاه در نرم افزار
- ثبت فعالیت های روزانه
- امور حسابداری
- هدف گذاری