نرم افزار حسابداری شخصی چالاک
چالاک یک نرم افزار مخصوص ویندوز برای حسابداری شخصی و اداری است.
هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار
نسخه پایه : مبلغ 900.000 تومان
نسخه پیشرفته : مبلغ 3.400.000 تومان
این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.
امکانات نرم افزار حسابداری شخصی چالاک
استفاده از نرم افزار های پیچیده حسابداری کاری سخت و چالش برانگیز است و همیشه دغدغه ی صاحبان مشاغل، افراد و شرکت ها می باشد . بسیاری از مردم به دنبال راه چاره ای هستند که بدور از هرگونه پیچیدگی و به آسانی بتوانند امورات حسابداری دفتر کار و یا حسابداری امور شخصی خود و حتی اعضای خانواده را مدیریت کنند. در ادامه امکانات نرم افزار حسابداری چالاک را مشاهده می فرمایید که یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزار های حسابداری برای کامپیوتر است که بر روی ویندوز نصب می شود.
- ثبت درآمدها
- ثبت هزینه ها
- گزارش هزینه ها و درآمد ها
- ثبت پس انداز ها
- ثبت وام و اقساط
- واریز به حساب ها
- برداشت از حساب ها
- موجودی حساب ها
- ثبت بدهکاران
- ثبت بستانکاران
- حسابهای دوطرفه
- ثبت چک ها
- طرف حساب ها
- ثبت فاکتور خرید
- پرداخت خرید کالا
- لیست فاکتورهای خرید
- صورت حساب خرید
- ثبت مشتریان
- گروه بندی کالا و خدمات
- ثبت آدرس، شماره تماس و عنوان فاکتورها
- فروش سریع
- فروش – ثبت فاکتور جدید
- ویرایش / لیست فاکتورها
- ثبت پرداخت مشتریان
- صورت حساب مشتریان
- ثبت سفارش مشتریان
- سررسید حساب ها
- درآمد و میزان فروش
- ثبت گارانتی کالا
- ثبت فاکتور جدید
- مشاهده و ویرایش فاکتور ها
مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری شخصی چالاک
نرمافزار حسابداری شخصی چالاک به کاربران کمک میکند تا مدیریت مالی شخصی خود را به شکلی ساده و موثر انجام دهند.
این نرمافزار با قابلیتهای مختلفی همچون ثبت و پیگیری هزینهها و درآمدها، بودجهبندی و ارائه گزارشهای مالی، به کاربران این امکان را میدهد که به راحتی وضعیت مالی خود را کنترل و تحلیل کنند. علاوه بر این، چالاک با طراحی کاربرپسند و ساده، استفاده از آن را برای همه افراد، حتی کسانی که دانش حسابداری ندارند، آسان میکند.
از مزایای مهم آن میتوان به صرفهجویی در زمان، افزایش دقت در مدیریت هزینهها و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی اشاره کرد. استفاده از این نرمافزار به کاربران کمک میکند تا تصمیمگیریهای مالی بهتری داشته باشند و به اهداف مالی خود نزدیکتر شوند.
- امکانات کامل یک نرم افزار حسابداری برای فروشگاه
- بودجهبندی و کنترل هزینهها
- ثبت هزینه ها و درآمد ها
- پس انداز
- گزارش ماهانه هزینه ها و درآمد ها
- ثبت چک ها ، فاکتور فروش و فاکتور خدمات