نرم افزار دفترچه تلفن

چالاک یک نرم افزار دفترچه تلفن مخصوص ویندوز برای ثبت شماره های شخصی و اداری است.

هزینه خرید و پشتیبانی نرم افزار

هزینه خرید دائمی نرم افزار مبلغ   1.200.000 تومان است 

این مبلغ برای کلیه امکانات نرم افزار است و فقط یکبار پرداخت خواهد شد. سالانه هزینه ای بابت پشتیبانی نرم افزار، آموزش و آپدیت های جدید پرداخت نخواهید کرد و اشتراکی که تهیه می فرمایید دائمی است.

امکانات نرم افزار دفترچه تلفن چالاک

نرم افزار دفترچه تلفن چالاک یک سامانه مورد نیاز برای همه دفاتر کار، شرکت ها و کسب کار ها می باشد. ثبت شماره مخاطبین و مشتریان در دفتر و یا فایل اکسل یک راه حل موقتی برای این کار است که با بالا رفتن تعداد مخاطبین به یک چالش بزرگ تبدیل خواهد شد. از این رو داشتن یک نرم افزار که محدودیتی در تعداد مخاطبین نداشته باشد و بتواند اطلاعات کامل هر شخص را ذخیره کنید و قابلیت جستجوی سریع را داشته باشد، به یک نیاز تبدیل خواهد شد.

مزیت استفاده از نرم افزار دفترچه تلفن برای کامپیوتر

استفاده از نرم‌افزار دفترچه تلفن برای کامپیوتر به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی اطلاعات مخاطبین خود را مدیریت و دسترسی سریعی به آن‌ها داشته باشند. این ابزار باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود و با سازماندهی بهتر اطلاعات، فرآیند برقراری تماس و یافتن مخاطبین را تسهیل می‌کند.

همچنین، امکان همگام‌سازی با دستگاه‌های دیگر، به‌روزرسانی خودکار اطلاعات و ایجاد پشتیبان از داده‌ها را فراهم می‌کند. از این طریق، کاربران از امنیت و دسترسی آسان به اطلاعات خود در هر زمان و مکانی بهره‌مند می‌شوند.

 

تصاویری از محیط نرم افزار دفترچه تلفن